Szkolenia dla strefy budżetowej

Ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy

Kalendarz

Przepraszamy, ale obecnie nie mamy zaplanowanych szkoleń w formule otwartej na powyższy temat. Możemy jednak zrealizować go dla Państwa w formule wewnętrznej.

Program oraz metodologia prowadzenia szkolenia będą mogły zostać dopasowane do Państwa oczekiwań, potrzeb i specyfiki funkcjonowania instytucji. Szkolenia w tej formule organizujemy nawet dla kilku osób.

Jeśli chcecie być Państwo informowani na bieżąco o naszej ofercie to zapraszamy do subskrybcji newslettera.

Program szkolenia

Podczas szkolenia zostaną przedstawione odpowiedzi na takie zagadnienia jak:

  • jak powinien wyglądać podział obowiązków kluczowych pracowników PUP
  • jak prowadzić kompleksową i efektywną obsługę klienta
  • jak pogodzić profilowanie klientów z koniecznością utrzymywaniem kontaktów i tworzeniem IPD
  • jak aktywizować klientów biorąc pod uwagę ich profile
  • jak adresować formy wsparcia ze szczególnym uwzględnieniem nowych form pomocy
  • jak współpracować z innymi komórkami PUP
  • jak prowadzić w sposób właściwy dokumentację
  • jak wygląda wpływ wskaźników efektywności i innych na funkcjonowanie PUP
  • na czym polegają zmiany w ustawie o promocji zatrudnienia i instrumentach rynku pracy

Zagadnienia:

  1. Wprowadzenie do szkolenia – główne kierunki i założenia zmian w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
  2. Nowe zadania samorządu powiatowego i Rady Rynku Pracy
  3. Modele organizacyjne funkcjonowania PUP
  4. Kompleksowość i indywidualizm w obsłudze klienta
  5. Zakres zadań i obowiązków doradców klienta
  6. Dodatki do wynagrodzenia oraz premie dla pracowników urzędów
  7. Zmiany w kluczowych definicjach ustawowych
  8. Nowości w statusie osób zarejestrowanych
  9. Nowości w Indywidualnych Planach Działania
  10. ABC profilowania klientów
  11. Adresowanie form pomocy
  12. Efektywne ścieżki aktywizacji
  13. Uprawnienie klientów PUP
  14. Nowości w usługach rynku pracy z elementami nowych warunków  ich prowadzenia
  15. Nowe formy pomocy adresowane dla osób do 30 roku życia
  16. Nowe formy pomocy dla osób powyżej 50 roku życia
  17. Praca z osobą oddaloną od rynku pracy, aktywną zawodowo i wymagająca wsparcia
  18. Zlecenia usług rynku pracy
  19. Program Aktywizacja i Integracja
  20. Współpraca na linii PUP – OPS
  21. Krajowy Fundusz Szkoleniowy
  22. Nowości w dokumentacji CAZ
  23. Współpraca jako klucz do sukcesu
  24. Kluczowe wskaźniki świadczące o jakości funkcjonowania PUP i wpływające na otrzymywane środki finansowe
  25. Analiza istotnych przepisów przejściowych

Szkolenie wewnętrzne

Powyższy temat możemy zrealizować również w postaci szkolenia wewnętrznego. Zainteresowane osoby prosimy o kontakt:


NOWY